Fixar-Frasse



Denna regniga lördag spenderar vi hemma hos svärisarna där min rörmockare håller på och fixar med en massa rör. Jag och hundarna är här och hälsar på bara. Lite synd på vädret, för de får ju bara ligga inne och stirra. Hade inte regnet öst ner så hade de ju kunnat vart och och sprungit på gården. Jag vill dessutom gå på långprommis.. men det får bli lite kortare promenader istället. Tar på mig regnjacka och stövlar så fixar det sig. Jobbet skulle ta ett tag, så vi blir nog kvar hela kvällen. Trevligt!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Händig kille den där Frasse mannen ;).

Mysväder, film och gôtta, kan inte bli bättre.



Kram

2011-08-20 @ 18:46:56
Postat av: Angelica

Ja, han är en riktig klippa;) Det kan vara mys med regnväder ibland, bara det inte kommer för ofta. Måste ta en spelkväll snart med!!:) Kram

2011-08-21 @ 20:41:20
URL: http://angelicahakans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0