Håll hårt i din goda vän, för där ute finns det gott om ormar

Work, work, work. Känns inte som jag gör annat än jobbar nu. Hade ju räknat ned dagarna tills på fredag då jag skulle ha slutat, men nu fick jag jobb i två veckor till, och det kan jag ju inte tacka nej till. Det är ju bättre än att bara gå hemma och dega;) ska ju dessutom iväg på semester i två veckor, så nog hinner jag vila upp mig.

Jag har nyss vart på en lång, härligt promenad med Lina. Perfekt att ha någon att prata av sig med medans man går - det blir inte alls lika jobbigt och tiden går så fort. Sitter nu bänkad i soffan och på tv visar de "Livet på BB". Jag älskar sådana program, allt som har med sjukhus att göra. Det är så sjukt intressant! 

Strax kommer nog älskling hem snart och då ska jag gosa lite med honom och sedan sova tidigt. Imorgon är det redan torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0