Skola



Nu börjar hösten närma sig, och vissa har redan börjat i skolan, medan andra börjar snart. Själv så kommer jag, för första gången i mitt liv, inte gå tillbaka till skolan efter ett långt sommarlov. Jag borde kanske vara lättad, men det känns faktiskt skittråkigt! Jag vill köpa nya böcker, gå på föreläsningar och lära mig massor av nya saker.. Efter en sommar fylld med jobb så är jag mer peppad på att plugga än någonsin! Men det får vänta några månader. Till våren SKA jag plugga. Något som jag verkligen brinner för och tycker är intressant och givande.  Jag ska göra högskoleprovet (ja, igen) och se till att få det lilla extra som krävs för att komma in. Jag vill helst till Uppsala, men vi får se vart jag hamnar. Det är sånt som visar sig, och jag hoppas verkligen att jag får turen på min sida någon gång..

Kommentarer
Postat av: Emma

Du kan ju börja i åttan igen nu på hösten! ;)

2011-08-26 @ 19:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0