Måndagskväll

Måndagar ligger inte på min top-10-lista. Hatar att det är långt till helgen och att en heeel jobbvecka står på tur. Men det kan absolut bli enklare när man får sovmorgon och sedan kommer hem till världens mysigaste lägenhet. Vi fixade inför advent igår och det blev så fint! Kan visa er lite bilder imorgon om ni vill? A har redan lagt sig och sovit. Jag slutade 8, så jag känner mig ganska så pigg ännu. Dock börjar jag 7 imorgon bitti, så jag ska nog krypa till kojs jag med. Imorgon kommer Lina på besök, det ser jag fram emot!


Kommentarer
Postat av: Olivia

Men oj, en uppdatering ;-) Höll nästan på att ramla av stolen.

Vi får väl komma upp och kolla in den julpimpade lägenheten någon kväll.



Kram

2011-11-29 @ 17:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0