Avresa

Den 2 februari 13.00 går flyget mot Perth och jag är sjukt nervös. Som tur är har jag tre tjejer med mig som sällskap under den 21 h långa resan till andra sidan jordklotet. För er som inte vet så ska jag bo i Perth och studera på University of Western Australia under vårterminen. Det kommer bli en del plugg, men det är äventyret och uppleverserna som lockar allra mest. Då skolan inte börjar förrän 24 februari så kommer de första veckorna vara semester och en chans att lära känna staden. Vi ska bo på Hostel en vecka när vi kommer fram och sedan har vi förhoppningsvis hittat ett mer permanent boende.
 
Ge mig sol, värme, vackra stränder, surfing, kängerur och semester NU!
 
http://madtravelshop.com/sites/madtravelshop.com/files/category_pictures/perth.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0